Sunday 7 September 2014

Keistimewaan group, kemanisan bisnes



Keistimewaan yang saya rasai sejak join Shaklee dan memilih Shaklee sebagai online bisnesku:-

1) Pendekatan kumpulan kami sgt lain... Kami diajar utk mengenal diri dgn 6 steps kami yg unik... Di samping itu tempoh itulah kami gunakan utk perkasa diri dari segi ketahanan diri drpd aura negetif, membina momentum sendiri, mencari kunci masing2 agar bersemangat setiap hari.

Kesimpulannya, kami jadi new person bila dah berjaya mencabar diri dgn cabaran 7 gunung.. Pasti naik rank dgn menjadi insan yg lebih baik drpd sebelum ini...In shaa Allah.

Tak join mmg tak tahu.. Dah join mmg rasa kemanisannya bersama... Alhamdulillah!

2) Daku cari alternatif bisnes yg membuatku teruja setiap hari, utk menolong lebih ramai orang, ada group support yg awesome dan paling manis bisnes ini lebih mendekatkan diriku pada Yang Maha Esa.

3) Apa yang bisnes Shaklee tawarkan?
Shaklee menawarkan peluang Cash, Car & Convention. Untuk peluang Cash & Car, anda layak mengumpul income melalui 6 sumber iaitu untung runcit, personal bonus, net personal bonus (group sales), leadership bonus, monthly car bonus, dan special incentive untuk rank- rank tertentu.

4) Bagaimana untuk layak mendapat semua ini daripada Shaklee?
Untung runcit dan personal bonus boleh anda perolehi dengan memulakan langkah sebagai distributor, berkongsi kebaikan produk dan menjadi rujukan oleh pengguna produk. Anda jual produk, dan anda layak. Untuk layak yang selebihnya, anda perlu membina kumpulan anda sendiri, melatih dan membimbing orang lain pula.

5) Bagaimana group kami boleh membantu anda menjadi distributor dan leader yang berjaya dalam bisnes Shaklee? PAF-LiSA-PwS menawarkan support kepada ahli- ahlinya secara online dan offline. Semua ahli baru yang mahu memulakan bisnes akan dibimbing melalui Facebook group eksklusif, dan WhatsApp group. Setiap leader di dalam PAF-LiSA-PwS akan menjadualkan sesi coaching secara online (mostly dengan WhatsApp) setiap minggu, dan perbincangan tentang product, tips etc akan berlangsung setiap hari, tanpa sebarang paksaan untuk turut serta atau tidak, boleh sertai bila- bila masa yang sesuai dengan jadual masing2.

 PAF-LiSA-PwS juga melaksanakan kelas Start Bright Series (tidak wajib) kepada semua ahli baru dan lama, setiap bulan secara percuma. Ia dijalankan oleh leader2 di dalam PAF-LiSA-PwS dengan tujuan memberi penerangan secara umum tentang halatuju bisnes seorang distributor yang mahu membina sebuah empayar perniagaan Shaklee. Jika diperlukan, setiap leader di dalam  PAF-LiSA-PwS sedia berjumpa dengan anda untuk memberi bimbingan.

6) Bagaimana saya tahu PAF-LiSA-PwS sesuai dengan saya?
PAF-LiSA-PwS berpegang kepada 3 falsafah utama iaitu (i) cari ilmu (ii) kuat tapi pintar bekerja (iii) bantu orang lain. Jika anda setuju dengan 3 perkara ini, anda sesuai untuk bersama- sama kami.

7) Jika saya berminat, apa perlu saya lakukan?
Anda boleh hubungi saya di FB messenger, atau WhatsApp 016- 3318478. Maklumat asas yang anda perlu tahu, yuran keahlian Shaklee hanya RM75 (termasuk postage) seumur hidup. Dan jika anda mahu keahlian percuma dan bonus tunai, anda boleh beli produk berharga RM680 ke atas.

Kredit to Master Puteri utk nukilan ini.

Selamat membaca dan harap info ini membantu anda.

Ala.. Modal RM 75 tu bulan pertama dah boleh cover balik tau. Sonang laa... Tak yah pinjam duit bagai nak join bisnes weh.

Ku yg sedia membimbing anda.

Jamie 0163318478
jamieazma@gmail.com

0 comments:

Post a Comment