Friday 19 December 2014

5 sebab tegar berbisnes Shaklee dari dulu sampai kini

5 sebab daku tetap tegar berbisnes Shaklee!
1. Amalan rohani yg diajarkan mentor kami mendidik hati kami tetap teguh berbisnes dgn semangat yg kental...walau apa cabaran pun yg datang.... Kami tempuh & konsisten
2. Group sokongan kami yg tak pernah jemu berkongsi tips dan ikatan ukhuwah kami yg rapat
3. Produknya yg berkesan...mmg customer akan repeat order.. Senang nak jual!
4. Bisnes plan yg adil utk semua peringkat dan level dlm bisnes ini..anda usaha, anda dpt! Tambah lagi syariah compliance!
5. Ada online sistem yg sgt memudahkan daku yg berkerja sepenuh masa ini!

Sharing is caring!




Pada sesiapa yg nakkan bimbingan, silalah jgn segan hubungi daku
Jamie 0163318478


Saya adalah ibu bekerjaya yang mementingkan kesihatan dan ingin berkongsi maklumat berkenaan kesihatan
Bagaimana ingin menjadi ahli atau ingin membeli produk Shaklee?

Sila hubungi saya :

Perunding Anda : Jamie Azma Bt Jamaluddin
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Alam / Subang Jaya / Kelana Jaya / KLCC
Shaklee ID No : 928982
Contact No :016-3318478
Email : jamieazma@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee. Anda boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya dan khidmat nasihat secara percuma daripada saya! 

1 comments: