Tuesday 23 December 2014

5 tips berhentikan sesi pengepaman susu di ofis utk anak yg bakal mencecah umur 2 thn

5 tips berhentikan sesi pam di ofis bila anak sudah sampai umur 2 tahun:-


1. Jgn berhenti sesi pengepaman secara mendadak.. Slowly kurangkan jumlah kekerapan mengepam anda. Pengalaman saya, drpd 3 kali kepada 2 dan sekali sahaja..dan minggu last itu tanpa sesi pam. Lakukan ia dlm masa 2-3 minggu sblm anak anda mencecah umur 2 tahun.

2. Jarakkan antara sesi pengepaman anda lebih panjang drpd biasa

3. Semasa tiasa sesi pengepaman, pastikan anda masih membawa pam kerna 1-2 hari permulaan itu, anda mungkin memerlukan pam anda di waktu kecemasan (bila kantung anda terasa amat penuh.. Hihi)

4. Kerna konsisten dan berdisplin utk  memgikut jadual pengepaman yg telah anda set itu

5. Jika ada berlaku tumpahan susu...jgn panik! Itu mmg perkara biasa utk yg dlm proses bercerai susu...

Buat penutup kata! SYABAS kerna tak ramai yg berjaya cukupkan 2 tahun yg komited utk memberikan susu terbaik buat anak tersayang anda.


Saya adalah ibu bekerjaya yang mementingkan kesihatan dan ingin berkongsi maklumat berkenaan kesihatan
Bagaimana ingin menjadi ahli atau ingin membeli produk Shaklee?

Sila hubungi saya :

Perunding Anda : Jamie Azma Bt Jamaluddin
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Alam / Subang Jaya / Kelana Jaya / KLCC
Shaklee ID No : 928982
Contact No :016-3318478
Email : jamieazma@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee. Anda boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya dan khidmat nasihat percuma drpd ku!

0 comments:

Post a Comment