Tuesday 2 September 2014

ESP, Energising Soy Protein

Agen memekatkan susu ibu yang berkesan padaku...mmg suka tgk hasil susu yg dihasilkan...berbaloi sangat2 ambil ni bila kita serius dalam penyusuan susu ibu. Susu ibu menjadi lebih pekat berkrim. Anak nyenyak tido...mommy happy!

Ia juga agen yang membolehkan suplemen yang kita makan lebih efektif dan menambah keberkesanan produk terhadap tubuh badan. Sebab apa? Kerna ianya akan membina sel baru dalam badan...suplemen lebih baik bertindakbalas pada sel2 yang baru...bukan yang dah uzur tu.

Cuba kita baca info berkenaan ESP ini...check it out!!  


TAHUKAH ANDA?

25 PERATUS daripada tubuh badan manusia dibina daripada PROTEIN.

Contohnya seperti kuku, kulit, otot-otot sebenarnya berasal daripada protein. Percaya atau tidak, itulah kenyataannya.

Ringkasannya, struktur dalam tubuh badan manusia dibina daripada susunan berikut:
SEL ——> TISU ——–> ORGAN ———> SISTEM

Struktur badan kita terdiri daripada SEL. Kemudian, sel-sel ini akan membentuk tisu-tisu. Seterusnya, tisu-tisu akan membentuk organ dan akhir sekali, organ-organ ini akan membentuk sistem.  Oleh sebab itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN.

Ingin tahu mengapa? Sebabnya PROTEIN adalah makanan utama bagi  sel tubuh manusia. Sel-sel yang sihat akan dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat dan cergas.
Setiap hari, anda akan makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan? Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi.
TETAPI,

Tahukah anda yang sebenarnya PROTEIN ini sangat MUDAH TERMUSNAH apabila dikenakan SUHU TINGGI? Contohnya anda goreng ikan. Berapa banyak PROTEIN yang tinggal? Anda tak tahu kan?

Paling penting, ESP sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM. RAMAI YANG TELAH MERASA KEBAIKAN DAN BETAPA BAGUSNYA ESP SELEPAS MENGAMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3 HINGGA 4 MINGGU.

Ada yang kata, kulit makin licinlah, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur, susu makin banyak, suami makin sayang dan macam-macam lagi!

ESP ni minuman soya tiruan ker?

Eh tidaklah.. Ianya bercirikan Non GMO.

Apa maksud non GMO? maksudnya kacang soya itu tidak dihasilkan secara tiruan, diubahsuai bentuk asal genetiknya. kacang soya tiruan adalah lebih murah dihasilkan tapi genetik nya dah diubah dan tidak asli lagi. khasiatnya jugak tidak lagi asli lah.

Ada yg tanya bagaimana cara terbaik utk ambil ESP ni, jawapan nya bergantung pada citarasa masing2.. Ada yg di campur ngan air kosong sahaja..atau mencuba resipi seperti di bawah:-
Saya suka rasanya yang asli...dicampur dengan air kosong sahaja...asli giteww.

Note: Jangan di campur dengan air panas yer...nanti khasiat tersembunyinya akan lenyap begitu sahaja. 




------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?


Perunding Suplemen Anda : Jamie Azma Bt Jamaluddin
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Alam / Subang Jaya / Kelana Jaya / KLCC
Shaklee ID [ No : 928982]
Contact No :016-3318478
Email : amycayang@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 928982. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

0 comments:

Post a Comment