Tuesday 26 January 2016

3 sebab utama rambut gugur


3 sebab utama ramai orang mengalami masalah rambut gugur:

1- Hormon tak stabil. Bagi wanita ia dikaitkan dengan kehamilan, bersalin, putus haid, dan pengambilan pil perancang. Bagi lelaki yang ada masalah hormon tiroid juga boleh mengalami masalah rambut gugur.

2- Kurang vitamin yang penting kepada rambut seperti biotin, vitamin B6, B12, dan zink.

3- Produk yang tidak sesuai juga menyebabkan rambut gugur, terutama jika terlalu kerap bertukar jenama penjagaan rambut.

Jika anda mahu alternatif penjagaan rambut yang selamat dan semulajadi, saya mencadangkan set Prosante Revitalizing Shampoo, Replenishing Conditioner dan Nourishing Scalp Treatment.



Jamie 0163318478                                              
IG: Glowing_sokmo


Saya adalah ibu bekerjaya yang mementingkan kesihatan dan ingin berkongsi maklumat berkenaan kesihatan
Bagaimana ingin menjadi ahli atau ingin membeli produk Shaklee?

Sila hubungi saya :

Perunding Anda : Jamie Azma Bt Jamaluddin
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Alam / Subang Jaya / Kelana Jaya / KLCC
Shaklee ID No : 928982
Contact No :016-3318478
Email : jamieazma@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee. Anda boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya dan khidmat nasihat akan diberikan secara percuma. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment